18 June 2011

DIY; T-shirt make-over!

Hee!
Als ik mijn t-shirts niet meer leuk vind gooi ik ze nooit weg! Ik geef ze namelijk een make-over.
Laatst heb ik textielstiften gekocht bij een hobbywinkel en die heb ik natuurlijk even uitgeprobeerd!


make-over #1


Before

1. Neem een oud slaapshirt (zo eentje in maatje XXL) met een leuke tekst.
2. Knip hem kort, tot je middel ongeveer.
3. Vouw het onderste randje dubbel en speldt het vast.
4. Stik het vast op de naaimachine.
5. Neem een zwarte textielstift en omrand de letters op het t-shirt
6. teken schaduw naast de letters voor een 3D effect.



After



Make over #2

before


1. Neem een wit t-shirt in jou maat (Hierboven €4,00 HEMA)
2. Ontwerp eerst op papier wat je wilt maken.
3. Teken eerst alleen met zwarte textielstift de hel vorm.
4. Kleur het daarna in met andere kleuren textielstift.



After




Ga jij ze ook maken? Succes!

1 comment:

  1. lot jij kan echt niet normaal goed tekenen en naaien!!!! wil ik oooook kunnen!!

    xxxloveyou! <3

    ReplyDelete

Bedankt voor je reactie, ik ben er superblij mee!