14 June 2011

Must-read!

I love reading! Als ik lees bestaat er niets meer om me heen. Vooral fantasy en tijdschriften.
Hieronder mijn favorieten;



The Twilight Saga - Stephanie Meyer

Bella wordt verliefd op Edward, maar hij is een vampier!

Heeft waarschijnlijk iedereen al gelezen. Zo niet? Doen!



Deadline - Rachel Ward 

Als Jem iemand aankijkt ziet ze wanneer diegene dood gaat. Als ze op een dag samen met een vriend bij the London Eye staat heeft iedereen hetzelfde nummer! Dus rennen ze weg. Vlak daarna ontploft het Eye en zijn Jem en Spider de meest gezochte criminelen van Engeland!

Een superspannend boek! En ook heel zielig! Je wilt de hele tijd doorlezen!



Een paar van mijn enorme stapel tijdschriften! Vooral Stars, ComsoGirl en Hitkrant!


Verblind - Mel Wallis de Vries

Roos raakt bevriend met Maaike, Alexnder, Merlijn, Maaike en Edith. Plots wordt Maaike dood gevonden. De politie denkt dat het een afrekening is, maar als er nog een slachtoffer valt, begint Roos te twijfelen...

een supereng boek! Je wilt constant weten wat er aan de hand is!



The Hungergames saga - Suzanne Collins

Ieder jaar worden er uit ieder District één jongen en één meisje gekozen die in een arena worden gegooid waar maar een regel is; blijf leven. Als je als enige nog overbent, heb je gewonnen. Katniss Everdeen wordt gekozen samen met Peeta. In de Arena maakt ze vrienden, maar ze weet dat ze ze uiteindelijk zal moeten vermoorden...

Echt een supereng, geweldig, spannend, zielig en verslavend boek! Ze noemen dit nu al de nieuwe Twilight rage! Lezen dus!

3 comments:

  1. heee lot,

    ik ben nu bij boek 3, H 9 halfverwege..
    het is echt sick leuk/spannend!!

    ik kan gwn niet stoppen met lezen!!


    xxx <3

    ReplyDelete
  2. hee lot,

    die 'anoniem' van de vorige reactie was ik.


    xxx emma deckers xxx


    ps. wij moeten weer een x afspreken om iets te gaan naaien! ;)

    ReplyDelete
  3. Zelf heb ik alle delen van de hongerspelen (de nederlandse delen dus) al gelezen en ik ben lid van cosmoGIRL!. Dankje voor de tips; ik ga nu Verblind opzoeken in mijn bieb!

    Xxx

    www.lovestuff-sharon.blogspot.com

    ReplyDelete

Bedankt voor je reactie, ik ben er superblij mee!