23 July 2011

Coca Cola 125 jaar: My bag & win een coole trip naar New York!

Hee!

Gisteren heb ik mijn CocaCola tas binnengekregen! I love it!

Coca Cola bestaat 125 jaar en daarom hebben ze een actie. in de doppen van 1,5 liter flessen Coca Cola staan codes. Die codes kan je hier http://www.cocacola.nl/boutique/ invullen. 1 code is 1 punt. Van die punten kan je dan weer supervette items kopen in hun webshop! Ook maak je kans op prijzen of kan je dagjes weg vaststellen. 

Toen ik deze tas zag was ik meteen in love whit it. echt supermooi en stoer! Hij is van leer en dus ook best stevig. Helaas net niet groot genoeg voor een schooltas maar wel voor sport/shoppen/vakantie enz. I love it! Hieronder mijn foto's van de tas.

Je kan nu geen items meer bestellen, alles was heel snel uitverkocht. Maar je kan nog wel codes inzetten en kansmaken op achtdaagse reis voor twee personen naar Atlanta & New York! een trip van 10 t/m 17 oktober (inclusief hotelovernachtingen) en inclusief een bezoek aan The World of Coca-Cola, Stone Mountain Park en de CNN studio’s.

Dat word dus heel veel cola drinken!

Xxx



2 comments:

  1. hihi die tas is best leuk.
    Ik zou wel naar new york willen.
    Xx LIefs

    ReplyDelete
  2. leuke tas!
    zullen we elkaar volgen? :)
    xxliefs.

    ReplyDelete

Bedankt voor je reactie, ik ben er superblij mee!