9 July 2011

Luchtjes-test!

Hee!

Ik heb best veel luchtjes thuis. Vooral gekregen van mensen wan tik bn niet echt een 'luchtjes-mens'.
Maar nu wilde ik even testen welke luchtje het lekkerst ruikt.
Zijn jullie het met me eens?




V.l.n.r: Heat, Beyoncé
Dream Larive
Escada, Marine Groove
Lily hearts
Tom Tailor, Speedlife



And the winnar is...


Heat, Beyoncé!

Ik vind dit luchtje heel lekker ruiken. Het ruikt zoet, maar niet te. En ook niet te sterk. I love this one!
Het luchtje van escada ruikt echt veel te zoet.
Het luchtje van tom tailor was wel lekker maar heel sterk.
Dream Larive ruit ook bestw wel zoet maar best lekker. De sterkere versie van Heat.
En Lily Hearts ruitk wel lekekr maar juist helemaal niet zo zoet. Het is een beetje een standaart geurtje.

Ik heb de test samen met mijn kleine broertje gedaan, en hij is het helemaal met me eens :)



No comments:

Post a Comment

Bedankt voor je reactie, ik ben er superblij mee!