1 July 2011

My Memory's

Ik was tussen mijn tijdschriften aan het kijken en daar vond ik twee grote mappen met herrineringen. Heel veel tekeningen, een paar foto's en stickers. Ik heb er een paar foto's van gemaakt. Ze zijn niet echt mooi want ik deed het net even snel. Maar het kan ermee door. Enjoy;




Love is in the air! - 2009



Familie poes XD - 2006/2007
 

Onze achtertuin, niet echt duidelijk maarja. - 2010


Mafia - 2010



Sieraden ontwerp - 2010



Sorry dat 'ie niet gedraait is. Het Zwanenmeer - 2010


Manga meisje - 2011


Uit een topmodelboek. Gek doen met mn broertje. Rechts door mij, links door hem (Hij is nu 9)
-2010


Not the girl next door at all - 2010



Ook niet gedraait, sorry. Tekening bij een verhaal - 2010



1 comment:

  1. Je kan echt supermooi tekenen!
    Wil je me terug volgen?
    Www.fashionlovefashionlove.blogspot.com
    X

    ReplyDelete

Bedankt voor je reactie, ik ben er superblij mee!