10 September 2011

2 nieuwe knuffels gemaakt!

Hallo lieve volgers,

Ik ben weer gelijk nadat ik terug kwam van vakantie aan de slag gegaan op de naaimachine. En ik heb twee knuffels gemaakt.


Deze teckel is voor mijn oma, ze heeft 1 teckel en die heet Pompidou. Ze is helemaal gek op honden en omdat zij me een de basistechnieken van naaien heeft geleerd heb ik deze teckel gemaakt als bedankje.


De stof van deze teckel is van een oud t-shirt.



De oren zijn van Oranje filt.


Het lichaam van deze kat is een beetje gespierd uitgevallen, maar dat maakt het, samen met de schele ogen juist grappig.


Door één grote en één kleine knoop scheef naast elkaar te zetten krijg je een heel grappig effect!



Ook deze stof is van een oude trui!


Wat vinden jullie ervan?

Liefs,

Charlotte

No comments:

Post a Comment

Bedankt voor je reactie, ik ben er superblij mee!