11 September 2011

Assesoires, boeken bestelt & DDDom

Hee,

omdat ik jullie nogal wat te vertellen heb maak ik even een van-alles-en-nog-wat- Post. Enjoy!







My favorite assesoires:
Strik: Geen idee
Bril: New Yorker
Armbandjes: o.a. Blokker, Sting, Zinzi, Banglebands en Action
Ring; Markt in Italie, Piombino



Deze boeken heb ik online bestelt op www.wazzaa.nl/ De Hongerspelen, Twilight en Gone. 3 pockets voor €10,00! 3 must-reads!


Deze vis, named DDDom (Dom-Dik-Dom was te lang) heeft een vriendin van mij (Tessa) bij mij thuis gemaakt. Met een klein beetje hulp ;).

Op de hechtingen is zijn onderkin en de ongelijke staartvinnen na isie best wel mooi geworen, toch? Hahaah, in ieder geval heel leuk en makkelijk om te doen! Tessa gaat er nog een stuk of 5 maken voor haar familie ;)

Gaan jullie ook proberen DDDom te maken?

Liefs,

Charlotte

No comments:

Post a Comment

Bedankt voor je reactie, ik ben er superblij mee!