5 September 2011

I'm back home!

Hee lieve volgers!


Ik ben weer (bruin) terug van vakantie!
Ik plaats nog foto's, maar nu eerst het grote nieuws: We krijgen vandaag ons jonge poesje!
We nemen de grijze (Henkie) maar hebben nog niet echt een naam, dus die moeten we vandaag bedenken.



Dit is Flipje, onze kat die nu 1 jaar oud is en aan 1 oog blind. Het is echt een sukkel; Hij is ook niet zo slim en houdt ervan om op het dak te lopen. Maar Flipje is wel de allerliefste kat van de hele wereld en ik weet zeker dat hij het geweldig vind met het kleine katje samen. Flipje is echt een goedzak XD


En dit is hem dan: Henkie! Wie nog een naam weet (Henkie is de naam vannuit het nestje); graag! Maar wel snel want hij komt vanmiddag al! We denken aan Jerommeke of Cupido. Ik vind Pierre ook wel stoer maar dat vinden mijn broertjes niets.


En nu het slechte nieuws: School begint weer! Ik moet vandaag mijn boeken ophalen voor mijn 2e jaar en ik heb dit jaar Duits, Anglia (Engelse spelling), En extra huiswerk ( Dubbel jeeeeh :( ). Maar ik zie natuurlijk ook al mijn vriendinnetjes weer! Ik heb een best relaxed rooster en mijn mentor geeft Latijn en Grieks, en daar ben ik echt niet zo goed in, dus dat is wel handig. Ook gaat mijn broertje Mels dit jaar naar de middelbare (Kleine brugger XD).



Hebben jullie allemaal een leuke vakantie gehad? Ik wel. Eerst een weekje met een vriendin mee naar Spanje en toen nog naar Zwitserland & Italie! We zijn naar de toren van Pisa geweest en naar Sienna. Ook heb ik een paar superleuke koopjes gedaan op de markt in Piombino.
Maar dat show ik later nog!

Liefs,

Charlotte



Bron bovenstaande foto: Lookbook.nu




No comments:

Post a Comment

Bedankt voor je reactie, ik ben er superblij mee!