28 September 2011

Koken voor bio!

Hee lieve volgers!

Voor biologie moesten wij gaan koken. Een voor-, hoofd,- en nagerecht. Ik en mijn vriendin Tessa besloten kip-tomaat burrito's te maken, als voorgerecht zelfgemkaate tomatensoep n als nagerecht een smoothie. Leek ons wel makkelijk. Maar het was echt een ramp! Uiteindelijk is het toch wel heel lekker geworden, maar wel na heel wat blunders & bloopers. Zie hier een paar foto's.





Ja, dat is toematensaus op mijn AllStar... :)


Ik was de ijsbergsla vergeten erin te doen, maarja, dan maar erop! Toch?


Keurig een burrito oprollen..


Ielll! Ik HAAT afwassen! Echt een mooie foto dit...


De resultaten:

onze milshake's



onze soep


& the BURRITO's!!



Het is uiteindelijk dus heel lekker geworden!
De recepten:
En de milkshake's zijn heel simpel: Gewoon aarbeien en banaan in een blender mixxen en klaar!

No comments:

Post a Comment

Bedankt voor je reactie, ik ben er superblij mee!