12 September 2011

Vakantie foto's & outfits

Hee!

Deze vakantie droeg ik vooral heel veel colourblocking. Hier een paar outfits en nog wat vakantiefoto's.


We gingennaar een dierentuin waar je heel vele dieren zelf mocht voeren! I
 love de apen en deze wasbeertjes! Zo cute!

#Colourblocking: Geel& Groen



Ik  moest gewoon even op de foto met deze coole auto! ;)

#Colourblocking: Groen& Rood




 

AAAh! Hier stond Edward Cullen ook!! I lovee him! Dit is in Volterra, daar is een deel van New Moon opgenomen!
Table tennis <3 & Gek doen!


Dagtocht door de bergen! Echt heel mooi maar ik was echt bekaf daarna. Echt niets voor mij. En ook heel eng langs hele stijle dingen dat je er zo in kon vallen als je niet goed uitkeek waar je je voeten neer zetten! @ Zwitserland

1 comment:

  1. Ziet er leuk uit, heb nu al weer zin in de vakantie!
    Liefs

    ReplyDelete

Bedankt voor je reactie, ik ben er superblij mee!