15 October 2011

30 days challenge!

Hallo Lieve volgers!
Ja, jullie zien het goed; ik ga een 30 Days Challenge doen!
Ik vond deze challenge op deze blog: http://themustardjumper.wordpress.com/
Het gaat als volgt:
Iedere dag plaats ik een blogbericht waarin ik de opdracht van die dag voltooi. Ik begin morgen. Dan plaats ik dus foto's en een stukje over My Closet.
Ik moet dus iedere dag iets plaatsen. Soms zullen dat korte posts worden vanwege weinig tijd, maar andere dagen ook lange uitgebreide posts met een beschrijving.
Ik hoop dat jullie me zullen volgen en reactie's plaatsen over wat jullie ervan vinden. Tips zijn natuurlijk ook altijd welkom!
Dit is mijn 30 days challenge:

1. Your Closet.
2. Your favourite shirt.
3. Apiece of clothing or jewerly that was a gift.
4. A shirt you haven’t worn yet.
5. Your favorite pair of jeans.
6. A pair of pants that aren’t jeans.
7. A cute outfit of yours.
8. Your most expensive article of clothing.
9. A cute dress/skirt.
10. An outfit you wore on a special day.

11. A piece of jewelry that a Grandparent gave you.
12. A Piece of jewelry that everyone complements you on.
13. An outfit you wish you had.
14. Cute socks.
15. Your newest purchase.
16. You and someone wearing matching clothes.
17. An article of clothes you made or altered.
18. A piece of jewelry that you made.
19. All your earrings, rings, necklaces and/or bracelets.
20. Your jewelry box.

21. Something that you only wear around the house.
22. Something you only wear in the summer
23. An article of clothing/ accessory that you consider lucky.
24. Your favorite pair of shoes.
25. Shoes that you love but hardly wear.
26. An mismatched outfit that you’d never wear.
27. A hat.
28. An outfit you are ashamed to say you wore.
29. Something that is your favorite brand.
30. Something from your favorite store.

Ik begin morgen, hope you'll follow and support me!

5 comments:

  1. wat een leuke 30 day challenge! veel succes!

    ReplyDelete
  2. Wat super leuk! Ik ga je volgen xx

    ReplyDelete
  3. Heel erg bedankt voor je reactie op mijn blog!
    Leuke blog heb je en wat is dit een leuk idee;).
    Good luck!

    xx Laura
    http://thenewgirlintown-lauraa.blogspot.com/

    ReplyDelete
  4. Ik vind dat altijd zo leuk! (:
    Ik zit er ook aan te denken om er 1 te doen..
    Maar deze vind ik in ieder geval wel 1 van de leukste.

    ReplyDelete

Bedankt voor je reactie, ik ben er superblij mee!