26 October 2011

Birdy


Ik denk dat een aantal van jullie haar al kennen, maar voor degene die dat niet doen: You must!




 Ik houd echt van Birdy's songs. Ze kan echt heel goed zingen en het zijn hele mooie liedjes voor de piano.

Jasmine Van den Bogaerde, oftewel  Birdy is geboren op 15 Mei 1996 in Engeland. Ze is dus nog maar 15 jaar en ze kan nu al zo goed zingen! In 2008 won ze de wedstrijd  Open Mic UK. Pas in 2011 had ze haar eerste echt grote hit. Ze is dus nog redelijk nieuw in het muziekwereldje, maar ik ben al een Huge fan of her!

Ze heeft dit jaar al 3 nummers uitgebracht, and i love them all! Hier haar 3 songs:


 








Ik ben in ieder geval nu al fan! Haar songs zijn echt magisch. Ik ben altijd helemaal stil als ik ze luister, zo mooi.
Kenden jullie haar al?
Liefs,
Charlotte








6 comments:

  1. Ze heeft echt leuke liedjes en een prachtige stem. Be Free is ook een mooi liedje, maar mijn favoriet blijft Skinny Love (:

    ReplyDelete
  2. Wauw ik kende haar nog niet maar wat kan zij mooi zingen zeg! echt heeeel mooi!

    ReplyDelete
  3. ja ik kende haar, ik vind haar echt geweldig (:
    ik heb trouwens geen handtekening van ze, jammergenoeg.
    maar ze waren heel druk met iedereen enzo en ik kon er niet bij ):
    nog bedankt voor je reactie!
    x.

    ReplyDelete
  4. Birdy's muziek is heel mooi ja!

    ReplyDelete
  5. Ze heeft echt prachtige liedjes. (:

    ReplyDelete
  6. supermooie liedjes ! ik luister ze ook sinds een tijdje!
    xoxo

    ReplyDelete

Bedankt voor je reactie, ik ben er superblij mee!