22 October 2011

Dagje Apenheul

Hee!

De laatste post over wat ik allemaal heb gedaan in de herfstvakantie hoor! Hierna komen weer foto's van mijn tekeningen en andere dingen, maar ik moest dit gewoon even met jullie delen ;)


Ik ging met mijn ouders en twee broertjes naar Apenheul. Ik was er nog nooit geweest, dus wist niet echt wat ik kon verwachten. Maar het was echt heel leuk en vooral die eerste aapjes (Volgens mij heten ze doodshoofdaapjes ofzo. Echt een rare naam...) waren echt zo Cute!

Here a few pictures:


Ze gingen gewoon op je zitten! echt zo lief <3


Hahaah, beetje weird foto..



Deze was echt gek.





En als laatste: De Neusaap! Oke, dit is een poster maar ze waren er ook echt. Ik kon ze alleen niet fotograferen want ze zaten achter glas en het was heel donker, dus dan zie je de flits.
Ik vind ze echt geniaal deze apen. Die neus! Als ik alleen al naar zo'n foto kijk schiet ik al in de lach.

Zijn jullie al een keer in Apenheul geweest?


Liefs,

Charlotte

5 comments:

  1. Ik ben er al een keer geweest maar ik was heel jong en kan me er weinig van herinneren!
    Maar nu ik deze super leuke foto's zie wil ik er zeker nog een keer heen!
    xo

    ReplyDelete
  2. Wat leuk! Ik zou het wel een beetje eng vinden als ze daar zo rondlopen en gewoon op je komen zitten enz. (:
    Die neusaap is idd grappig :D
    xx

    ReplyDelete
  3. Wat leuk! Maar de doodshoofdaapjes mogen niet meer op mensen zitten:). Omdat ze dingen van je jatten en niet meer terug geven. Toevallig je telefoon kwijt?:P. Woon er zelf in de buurt dus ja.

    ReplyDelete
  4. @Deborah: huh? Maar ik was er 5 dgen geleden dus sinds wanneer is dat?

    ReplyDelete
  5. Ik ben er ook een keertje geweest maar toen mochten die apen ook niet meer bij je komen :(

    Xx

    ReplyDelete

Bedankt voor je reactie, ik ben er superblij mee!