16 October 2011

Day #1

Hee Lieve Volgers!

Op de eerste dag van mijn 30 Days Challenge staat dit op het programma: My Closet.
Nou, dat vind ik gelijk al een ontzettend leuke opdracht! Ik heb een aantal foto's van mijn kast gemaakt en zal er natuurlijk ook wat over schrijven.



Nou, dit is mijn kast! Gewoon een standaart IKEA kast, maar ik ben er wel heel blij mee. Ik heb groen met wit behang op mijn muur, mijn vader heeft het ook op de zijkant van de kast geplakt zodat het lijkt alsof die vastzit aan de muur. Ik wissel iedere maand van posters. Deze maand zijn het Taylor Swift, Katy Perry en Alex pettyfer (<3)



Onderin mijn kast zitten drie laatjes.  Ook hangt er aan het handvat van mijn kast een gelukspoppetje, gekregen van mijn moeder (volgens mij, weet het niet meer zeker..)


Dannu, de INHOUD.

Oke, bereid je voor. Mijn kast is echt een rommeltje. Mijn ouders klagen altijd dat ik het moet opruimen enzo, maar ik kan altijd alles vinden, dus waarom zou ik? En binnen een dag of twee is het toch weer een zooitje!
Ja ik ben echt een rommelkont. ;)


Mijn kast <3
Nou, ik ben niet trots op hoe het eruit ziet, maar wel op wat erin ligt en hangt, laat ik het zo zeggen. Zoals je ziet heb ik best veel kleding, en vooral veel kleur! Ik kan niet tegen van die mensen die altijd maar zwart en bruin en grijs dragen. Bij mij zit er altijd wel een kleurtje in mijn outfit!Van boven naar onder:
-Truien en vesten
-Hempjes
-Lange mauwen en t-shirts
-Rokjes en shorts.

Mijn spijkerbroeken liggen nog appart maar ik vind dat dat niet echt bij mijn kledingkast hoort, want die liggen namelijk in een andere kamer.




Op de bovenste foto zie je mijn rokjes, netjes opgevouwen voor de foto. Mijn moeder was erg blij met dit blogproject ;)
Daaronder zie je de andere helft van mijn kast, de helft met hangers. Hier hangen jasjes, blazers, jurkjes en andere spullen die ik graag netjes houd.






en tot slot: Mijn laatjes!

De bovenste la is sieraden, daaronder panty's en leggings en daaronder sokken.



Ik hoop dat jullie de eerste dag van mijn 30 Days Challenge een beetje leuk vonden!


Liefs,

Charlotte.

p.s; morgen: day #2, my favorite T-shirt...hmm ik heb nog geen idee!


2 comments:

  1. Leuk om te zien! Het is niet echt netjes gevouwen, zo kreukelt het snel :P
    xx

    ReplyDelete

Bedankt voor je reactie, ik ben er superblij mee!