25 October 2011

Day #10

Hee lieve volgers!


Something you didn't know about me:
Ik heb in een film gespeeld! Zwart Water.Nou, de premiere was zeker een bijzondere dag, want daar gaat het vandaag over:

An outfit you wore on a special day!

Doe foto's zijn van een twee jaar geleden. Ik speelde in de film toen ik 9 was (2077/2008). Maar hij kwam pas in 2010 uit.


Bij de premiere van de film!

Ik ben die engerd in het midden

De film heet Zwart Water en is een thriller voor 16+. Ik speel de geest.
Ik ben in de film terechtgekomen via dit castingbureau: www.http://www.elskeskast.nl/
Dus als jij acteren ook leuk vind: schrijf je in! (Het is wel kindercasting, dus tot 18 ofzoiets)






Intervieuwed door MTV!


Dit was het jurkje. Het is van ASOS.


Ik sta echt lelijk op deze foto, maar zo ging ik ook niet naar de premiere, dit was even passen ;)



Liefs,

Charlotte



De trailer (wel eng! Dus als je daar niet tegen kunt; niet kijken!)

5 comments:

  1. Wat supergaaf! Ik heb zeker van de film gehoord en mijn ouders hebben hem gezien (ik was bij mijn vriendin tiener film aan het kijken ;)
    Wat gaaf!

    Liefs,xx

    ReplyDelete
  2. Leuk dat je meegedaan heb! heb de film niet gezien :P

    ReplyDelete
  3. Oh ik heb die film gezien! wat gaaf dat je erin hebt gespeeld!

    ReplyDelete

Bedankt voor je reactie, ik ben er superblij mee!