28 October 2011

Day #13

Dag 13: An outfit you wish you had.

Ik wist niet helemaal wat ik me hier bij voor moest stellen. Na even nagedacht te hebben, wilde ik gewoon één outfit van Lookbook halen en er een beschrijving bij maken van waarom die deze outfit zou willen hebben. Want ja, van die mooie outfits op www.lookbook.nu word ik altijd wel een beetje jaloers. Dit is dus outfit 'i wish i had'.







I love this look! The metalic legs, de ouderwetse maar supervrolijke bloemenprint de hoed en de jas. Ik vind dit echt mooi gecombineerd en de foto rechts vind ik ook heel leuk. Ze heeft roze lipstick die matcht bij haar blouse. I love! Ik wil die broek en die jas en het shirtje. Zo'n hoed heb ik al en de schoenen vind ik een beetje hoog. Wel jammer; sigaret in haar hand ;)

Wat vinden jullie van deze outfit?

Liefs,

Charlotte


bron foto: www.lookbook.nu

4 comments:

  1. Ik vind het altijd zo jammer als die meiden roken!

    http://lifeofroshelle.blogspot.com/

    ReplyDelete
  2. Die outfit is idd super leuk!

    ReplyDelete
  3. echt super!
    idd. wel jammer van die sigaret....
    ik volg je..follow back?
    liefs,

    ReplyDelete

Bedankt voor je reactie, ik ben er superblij mee!