30 October 2011

Day #15

Dag 15: Your newest purcase.

Dit lijkt me de perfecte gelegenheid om mijn nieuwste Primark aankopen die ik in de herfstvakantie in Rotterdam heb gekocht te showen. De foto's zijn net even snel door mijn broertje gemaakt en een beetje slechte kwaliteit, dus ik heb ze een beetje bewerkt.


Dit jurkje was €15,00 bij de Primark. Ik kon hem gewoon niet niet kopen. Er zitten twee 'nep'zakken op met goudkleurige knoopjes. verder is het jurkje van een beetje filt-achtige stof en zwart. Ik zit te twijfelen; Kan ik hem aan naar school of isie een beetje te chique?
 I need your advise!





Dit rokje was in de uitverkoop en kostte €4,00! Dat kon ik ook niet laten liggen. Dit rokje vind ik echt heel leuk, maar het kan ook dat jij het bijvoorbeeld verschrikkelijk vind. Het is namelijk best wel opvallend en met polkadot. Maar ik vind het leuk. Jullie?






Wat vinden jullie?

Liefs,

Charlotte




6 comments:

  1. Wauw, echt superleuk allemaal!

    Liefs,xx

    ReplyDelete
  2. Leuk! het jurkje kan je gewoon naar school dragen hoor! x

    ReplyDelete
  3. Ik vind je jurkje en rokje heel leuk en dat jurkje kan je gewoon naar school aan doen:D xx

    ReplyDelete
  4. Super leuk !!

    xoxo
    Chloe
    PS, Doe je al mee aan mijn Frenchonista clutch give Away?

    ReplyDelete

Bedankt voor je reactie, ik ben er superblij mee!