17 October 2011

Day #2

Hee Lieve volgers!

Ik post een beetje laat vandaag, want ik ben bij mijn opa en oma. Die hebben heel langzaam internet, dus je moest nog het een en ander downloaden voordat ik iets kon posten. Daarna ben ik lekker gaan shopen met mijn moeder en oma bij de Primark in Rotterdam! Mijn aankopen zal ik nog laten zien. 

Omdat ik hier ben, kan ik geen foto maken waarbij ik het shirt aan heb, want vandaag staat p het programma:

Your favorite shirt.

Ik heb echt heel veel shirtjes, en had echt geen idee wat mijn favoriet is. Dus heb ik gewoon degene gekozen  die ik het vaakst draag. Dit shirt past bij heel veel outfits. En vanwege de driekwart mouwen kan je het het hele jaar door aan.




Shirt, H&M, €11,00


Wat is jullie favoriete shirt?

Liefs,


Charlotte

1 comment:

  1. Oehw leuk zo'n 30 days challenge!
    Leuk shirtje ook,
    wel heel erg basic, maar inderdaad wel een die bijna overal bij past!
    Sowieso vind ik 3kwart mouwtjes bijna altijd erg leuk! :D

    Ik ben benieuwd naar je aankoopjes!

    ReplyDelete

Bedankt voor je reactie, ik ben er superblij mee!