23 October 2011

Day #8

  Hee lieve volgers,

vandaag weer een korte post, omdat het iets heel simpels is:

Day #8: Your most expensive piece of clothing.


Ik heb niet zoveel dure kleding. Ik heb juist vooral H&M, Zara, New Yorker en 2e hands kleding. maar na even in mijn kledingkast spitten vond ik dit shirtje. ik heb geen idee hoe duur het is, maar het is van Tommy Hilfigger dus ik dacht, het zal wel duur zijn. Ik weet ook niet meer hoe ik eraan ben gekomen. Volgens mij tweedehands, maar dat weet natuurlijk niemand. Dus doe ik lekker net alsof dit een heel duur kledingstuk is xD


Hebben jullie wel echt hele dure kleding? ik heb ook geen Uggs ofzo. Ik vind die dingene cht niet mooi, (sorry voor de Uggs liefhebbers.)


Liefs,

Charlotte

2 comments:

  1. hmm ik heb een Gstar broek, maar die heb ik gekregen, haha.
    Verder bijna geen merkkleding! Hecht ik ook niet heel veel waarde aan.
    xx

    ReplyDelete
  2. Ik denk dat dat mijn leren jasje van Oasis was, 170 euro. Veel geld, maar niet superduur.
    Schattige kat heb je trouwens (post hieronder)


    Loves,
    Rowan

    www.redreidinghood.com

    ps: join my giveaway for a chance to win your own .com domain!So your link will transform from www.yourblog.blogspot.com into www.yourblog.com.

    ReplyDelete

Bedankt voor je reactie, ik ben er superblij mee!