24 October 2011

Day #9


Heey,



Vandaag alweer dag 9!
Today: A cute skirt/dress of yourse.

Ik heb dit jurkje gekozen omdat ik het wel een schattig jurkje vind. Het is een beetje een Alice in Wonderland* jurkje. Ik heb het bij de New Yorker gekocht voor een feestje. het is van het merk Fishbone. Volgens mij verkopen ze dat aleen bij de New Yorker of is het gewoon een merk van de New Yorker, geen idee. Ik was met een vriendin aan het shoppen en toen ze dit jurkje zagen hangen riep ze me eteen: 'Lot! Dit is echt iets voor jou!' Nou dat is het zeker. Ik heb het gelijk gekocht. Het was volgens mij iets van €15,00.

Het jurkje zelf is lichtblauw met wit geruit. Er zit nog een onderrokje onder van wit tule. dit is echt een schattig jurkjedaar houd er echt van. Je kan het niet echt naar school aan, maar ik bewaar hem wel. Wie weet wanneer het weer eens van pas komt?

Liefs,

Charlotte



Strik op je rug, je kan hem ook voor doen, of aan de zijkant. Maar ik draag hem altijd achter.




deze schoenen passen er niet bij, maar ik moest even snel schoenen aan voor de foto ;)

Foto's door mijn broertje Mels





* Alice in Wonderland, maar dan de tekenfilm. Vinden jullie ook dat mijn jurkje hierop lijkt? Let me know in a reaction!

2 comments:

  1. wat schattig! Ik zou het zelf niet kopen, maar het staat je wel heel mooi! :)
    liefs

    ReplyDelete

Bedankt voor je reactie, ik ben er superblij mee!