11 October 2011

It's Raining, It's raining!

Hee allemaal!


Laatst (Vorige week vrijdag) kwam ik doornat thuis, ik had namelijk een halfuur door de regen naar huis gefietst. Op de heenweg had ik nog wel zo'n regenbroek aan, maar die dingen zijn zo lelijk! Waarom bestaan er geen leuk regenbroeken en jassen? Ik ging snel even op internet kijken en na een tijdje zoeken (bestaat het dan echt niet?), vond ik deze site: http://www.regenpakhuis.nl/

Jas, €52,95


Deze regenbroeken (en jassen)zijn nog niet echt stijlvol, maar wel een stuk beter dan die tien-maten-te-groot broeken die je tot onder je oksels kan optrekken, en dan zijn ze nog te groot.

Poncho €32,95


Ook deze vallen nog best groot, dus als je er eentje besteld, neem dan een maatje kleiner dan je hebt. De jassen zijn wel duur, maar de broeken gaan wel, vind ik.

Regenlaars €31,95




Op www.regenpakhuis.nl/ staat o.a. regenkleding avn het merk HappyRainyDays

HappyRainyDays is een merk met een online webshop. Op http://www.happyrainydays.nl/ kan je regekleding met een vrolijke print kopen. Op hun site staat dit geschreven:

HappyRainyDays is uniek omdat het functionaliteit combineert met mooi. Zo zien de gevoerde en goede regenjassen er vrolijk en vrouwelijk uit. Maar er wordt ook naar de functionaliteit gekeken. 

Let bij deze site op de matentabel, want de maten vallen heel raar!


Trenchcoat: € 99,99

Wel duur, maar kan je natuurlijk ook gewoon dragen op dagen dat het niet regent.




Ik hoop dat jullie hier wat aan hebben. Zoals je ziet, zijn er maar weinig winkels die 'leuke' regenkleding verkopen. Een gat in de markt dus!

Weten jullie nog een winkel die 'leuek'regenkleding verkoopt?


Liefs,

Charlotte.









1 comment:

Bedankt voor je reactie, ik ben er superblij mee!