13 October 2011

Looklet

Hee!

Ik wil even wat schrijven over deze site: www.looklet.com/
Ik denk dat veel van jullie het al wel kennen, maar voor de anderen: Looklet is een website waar je echte modellen kan aankleden met echt bestaande kleding. Het lijkt net alsof het een foto is en zo kan  je allerlei verschillende outfits maken. Je kan kiezen uit heel veel kledingstukken, achtergronden, modellen en effecten.

Ik vind looklet een heel eluke site, en maak erdan ook vaak iets om. Hier een paar van mij looks:






 Dit is mijn looklet page: http://looklet.com/user/775730/looks

Je kan een acount aanmaken, of inloggen met facebook.

Hebben jullie al looklet?




2 comments:

  1. ik kende het niet maar ben er nu fan van!♥
    hoe maak je een account aan?

    xxx

    www.lovestuff-sharon.blogspot.com

    ReplyDelete

Bedankt voor je reactie, ik ben er superblij mee!