28 October 2011

Lovely Music Sheets!


Deze post is eigenlijk alleen voor mensen die piano spelen of een ander instrument waaarbij ze noten moeten lezen. Mijn broertjes speelt gitaar en hij heeft heel veel sites waar je superleuke musicsheets van de nieuwste songs op kunt vinden. Voor piano bestaat dat gewoon niet! Als je een beetje een nieuw liedje wilt, dan moet je het kopen.
Maar daar had ik echt geen zin in, dus heb ik het internet afgestruind naar leuke sites, en dan vooral blogs, waar je een aantal van die nieuwe sheets (en ook een aantal leuke oude songs) wel op kunt vinden. Zie hier de resultaten:


http://pianolicious.blogspot.com/
Voor de nieuwste liedjes! Vooral songs van de bekendste artiesten zoals Adele, Rihanna, Beyonce, Katy perry enz.



Ook heel nieuwe songs! Hier vind je echt bijn alles! Maar is een iets minder betrouwbare site omdat je op links naar andere sites komt, die best vaag zijn. Ik adviseer degene hier boven. Maar als je een leidje heel graag wilt (Zoals ik 'Moves Like Jagger'), ga dan voor deze site!



Voor iets oudere nummers, maar ook nummers van Glee, Disney en Twilight (Tip: The Meadow, New Moon)




Nog wat oudere nummers. Van films zoals Dirty Dancing maar ook bekende deuntjes van bijvoorbeeld 'The Pink Panter!' I like!


Ik speel nu:
Adele - Someone Like You
Yiruma - The River Flows In You
New Moon - The Meadow
Bruno Mars - Talking To The Moon


Spelen jullie piano? Of een ander instrument? En welke songs spelen jullie?


Bronnen foto's: www.weheartit.com/



3 comments:

  1. Ik bespeel geen muziek instrument maar het lijkt me zo leuk om heeel goed piano of viool te kunnen spelen!

    ReplyDelete
  2. Ik speel geen muziekinstrument, kan geen noten lezen, helemaal niks. Het lijkt mij wel heel erg leuk om piano te kunnen spelen, alleen moet ik dan wel een piano hebben denk ik. xd Leuke blog! :)

    ReplyDelete
  3. Ik zou zo graag piano spelen,, heb alleen geen piano haha

    ReplyDelete

Bedankt voor je reactie, ik ben er superblij mee!