30 October 2011

Tentoonsltelling ''Grafisch Geluk'' - Hilversum

Vandaag ben ik samen met mijn vader (mijn moeder en broertjes wilden niet mee) naar de tentoonstelling 'Grafisch Geluk' in Hilversum geweest. Het gaat over Grafische kunst, affiches en logo's.
Het is een superleuke tentoonstelling met veel moderne maar ook oudere kunst en affiches.


De tentoonstelling bestaat uit drie verdieping waarvan er één over moderne kunst gaat, één over logo's en spotjes voor televisie en één voor de oude en nieuwe affiches. Vooral de hal met modern grafische kunst vond ik echt heel leuk. De hele muur hing vol met kleurrijke kunst en reclame. Aan het eind kon je nog kijken naar een man die liet ziet hoe ze vroeger iets drukten op steen. Ik ga snel weer iets tekenen, heb echt inspiratie opgedaan.


Hier een paar foto's, ze zijn met mijn mobiel genomen, dus niet zo scherp, sorry!



Oude affiches


Met papa


Moderne kunst


De drukke muren - Moderne kunst.


Bewogen foto, heb ik er ook maar bijgezet, want het is wel grafisch ;)

Steendruk.

Als je in de buurt van Hilversum woont is dit zeker een aanrader. de entree is €6,00 en met een CJP-pas maar €4,00. Ik kon dus samen met pap voor maar €10,00 naar binnen!


Gaan jullie vaak naar tentoonstellingen en vinden jullie dat dan ook leuk? En wat vinden jullie van deze tentoonstelling?


Liefs,

Charlotte

2 comments:

  1. Wat leuk!
    die moderne zijn gelijk heel kleurrijk enzo.
    haha

    xx♥ikvolgje

    ReplyDelete

Bedankt voor je reactie, ik ben er superblij mee!