9 October 2011

Trend: Indiana look

Hee allemaal,

Ik ben hele maal fan van deze trends. Eerst was het vooral russische print maar nu gaat het langzaam over naar het índiaan-achtige'. Franjes, leer en heel veel veertjes met wilde indianenprint!


Vero Moda 56,00 op www.asos.com/





15,00 River Island



16,95 ZARA





Isabel Marant -fall/winter 2011/2012


Marc by Marc jacobs - fall/winter 2011-2012







Hermes fall/winter 2011-2012



Vero Moda - ASOS.com/



Ik Like this trend! Do you?


Liefs,


Charlotte






3 comments:

  1. Ah ja, ik vind het ook een leuke stijl! Vooral in de zomer met al die franjes inderdaad.

    ReplyDelete
  2. Ik vind die onderste poncho echt heeeeel leuk. Ik verheug me op de herfst en de winter, met lekkere warme truien en vesten.

    ReplyDelete

Bedankt voor je reactie, ik ben er superblij mee!