6 November 2011

Barbie Inspiration

Ik had al een tijdje een idee voor deze post, en here it is: Celebs Dresses inspired by Barbie.

Ik kwam op het idee doordat ik één plaatje van een barbie naast een celeb in een tijdschrift zag staan. Toen dacht ik; Dat is leuk om daar meerdere van te zoeken en er te bloggen!

I hope u like!


Rihanna en Selena Gomez gaan voor StrappPink prinsessendress.



Lauren Conrad in een simpele Little Black Dress.




Tyra Baks in een paarse prinsessenjurk





chloe sevigny

En dan nog een paar Barbiepoppen met outfit van Lady Gaga:





Vonden jullie dit een leuke post?
Het was namelijk best veel werk om hem te maken.


Liefs,


Charlotte




Geen enkele afbeelding in deze post in van mijzelf. Ze komen allemaal van het internet af.




2 comments:

Bedankt voor je reactie, ik ben er superblij mee!