2 November 2011

Day #18

Dag 18: A piece of jewerly you made.

Ik ben nooit echt van de kettinkjes en armbandjes maken geweest. Vroeger kreeg ik altijd kralen voor mijn verjaardag, waar ik vervolgens niets mee deed. Toen mensen het jaar daarna vroegen wat ik wilde zei ik altijd: 'Maakt niet uit, als het maar geen kralen zijn.'


Ik kan niet uren stilzitten kraaltjes rijgen (o.a. doordat het bij mij altijd eerst 3x eraf valt en ik weer op nieuw moet beginnen voordat he een keertje lukt.)

Maar ik deed een keertje een cursus (weet niet meer zo goed wat) en toen was ik klaar met ene opdracht en vroeg ik wat ik moest doen. Die mevrouw zei tegen me dat ik maar een ketting moest rijgen uit een paar kralen die ze nog had. Dus ik liep met tegenzin naar die bak toe, en toen zag ik dat hij vol lag met grote, ronde, houten kralen! Ik koos een dik grof touw en begon kralen te rijgen.

De ketting is dus al een aantal jaartjes oud. Hij is al een paar keer kapot gegaan, maar ik knoop hem iedere keer weer heel, omdat ik hem zo leuk vind! De knopen zie je heel erg, maar dat ik juist wel leuk, lekker grof ;)








Waren jullie vroeger van de kraaltjes?


Liefs,

Charlotte

No comments:

Post a Comment

Bedankt voor je reactie, ik ben er superblij mee!