3 November 2011

Day #19

Dag 18: all you bracelets, neclases or earings.

Omdat ik morgen Frans toets, Duits overhoring (die man heeft een hekel aan mij) en nog veel meer huiswerk heb, een late en korte post. Ik heb hier al eens over gepost, alleen dan niet heel uitgebreid. nu dus even een korte beschrijving van een paar van mijn Bracelets.


Op bovenstaande foto zie je al mijn armbanden. Zoals je ziet zijn het er veel en met heel veel kleur. Armbandjes waar ik wat over wil vertellen;

- De knalgroene vooraan. Er staat in blauwe tekst op 'Care 4 Trees'. Ik draag hem best vaak en vind het ook een belangrijk statement.

- De BangleBands. Ik heb er echt heel veel. Voor degene die niet weten wat het zijn; het is een rage uit Amerika van rubberen bandjes in vormpjes. Zo kan je laten zien waar jij voor staat. Ik draag ze af en toe, ze knellen een beetje namelijk.

- Onder het knalgroene armbandje een kralen armbandje. Die heb ik vroeger van een vriendin gekregen die best ver weg woont en die ik niet zo vaak meer zie, means a lot to me.




Hebben jullie ook zoveel armbandjes?

Nu ga ik weer verder met leren :(

Liefs,


Charlotte

4 comments:

  1. Wow, super veel armbanden! (:
    Ik heb ook van die rubbere armbandjes met die vormpjes, ik draag ze nooit haha.

    ReplyDelete
  2. Bedankt voor je reactie op mijn blog!
    Je hebt veel en leuke armbandjes;).

    xx Laura
    www.thenewgirlintown-lauraa.blogspot.com

    ReplyDelete

Bedankt voor je reactie, ik ben er superblij mee!