4 November 2011

Day #20

Dag 20: Your jewelry box.


Dag 20 alweer! wat gaat het snel hè?
Vandaag laat ik jullie niet mijn jewerly box, maar mijn jewerly laatje zien.
Ik heb namelijk nogal veel armbanden (zie de post van gister), kettingen en haarspeldjes. Die passen niet allemaal in 1 doosje!
Ik laat jullie hier gewoon een paar van mijn accessoires zien, ter vervanging van mijn jewerly box die ik niet heb.

 


Het doosje voor mijn haarspeldjes.



Een paar van mijn haarspeldjes (Een zonnebril ja!)



een paar van mijn kettingen! Meeste vintage. De stropdas van de markt en de roze is van Six. Die met de babouska eraan heb ik zelf gemaakt van een kapotte sleutelhanger.



Mijn stropdas ketting.


Mijn haarband van vorige kerst, met grote zwarte strik.


Mijn twee cute hangertjes aan een lintje.



Van heel lang geleden, een keer gekregen van mijn opa toen ik met hem naar een kunstbeurs ging. Ik was helemaal fan van K3 (welk meisje van 5 niet?)



Gekocht voor een feestje, daarna nooit meer omgehad, but i still love him!



Wat vinden jullie ervan?
Hebben jullei zelf ook van die gekke speldjes en kettingen als ik?




2 comments:

  1. Leuke speldjes! Die zonnebril is chill.
    Ik heb niet veel haarspeldjes, behalve een paar strikjes en een roos.
    Liefs, Kiek.

    ReplyDelete
  2. Al die dingetjes die jij hebt zijn echt cute.

    ReplyDelete

Bedankt voor je reactie, ik ben er superblij mee!