13 November 2011

Day #29

Dag 29: Something that is your favorite brand.

H&M vs Zara vs New Yorker

Het was altijd H&M, maar ik vind dat ze de laatste tijd toch vaak dezelfde kleding hebben en er zijn zoveel mensen die het dragen, ik word er soms een beetje gek van! Maarja, het is wel lekker goedkoop!

De Zara is soms wel wat duurder dan de H&M maar ze hebben er ook wel bijzondere kleding vaak. Wel zijn hun t-shirts echt van slechte kwaliteit. Na één keer wassen zit er soms al een gat in!

De New Yorker is echt een superwinkel. Het is eigenlijk een match van de Zara en H&M, alleen hebben ze voor de helft superleuke dingen en voor de andere helft hele ordinaire. Minpuntje dus!

Maar uiteindelijk moet ik er één kiezen, en dan kies ik toch echt voor de H&M, omdat ik gewoon heel veel kleding heb van de H&M en omdat ze ook vaak wel een paar bijzondere items hebben. Ik vind het heerlijk om die eruit te zoeken ;)





Wat is jullie lievelingsmerk?

Liefs,

Charlotte


Ps: little previeuw van Sinterklaas versiering-post:

1 comment:

  1. Ik hou van de Zara, ik heb er zelf ook nog nooit problemen mee gehad x

    ReplyDelete

Bedankt voor je reactie, ik ben er superblij mee!