14 November 2011

Day #30

Dag 30: Something from your favorite store

de laatste dag alweer! Het ise cht snel gegaan vind ik! Zoals ik al heb verteld in de vorige post zijn mijn favoriete winkels H&M, ZARA en The New Yorker.

Deze sweater is heerlijk warm en ook nog heel stoer. hij heeft military knopen erop! Hij is van de New Yorker. Dit is echt mijn lievelingssweater. ik heb geen idee meer hoe duur hij was, volgens mij rond de €20,00.

De meeste sweaters van bijvoorbeeld de H&M zijn heel dun en niet echt warm! Deze is heel lekker warm!


Sorry voor de gekke foto ;) Hij is genomen bij oud en nieuw vorig jaar..


Liefs,

Charlotte

p.s: Morgen waarschijnlijk een revieuw van alle 30 Day Posts! So stay tuned!

2 comments:

  1. echt super leuk!!! xxxfleur btw ik heb op anoniem geklikt nu doe ie het wel ;)

    ReplyDelete

Bedankt voor je reactie, ik ben er superblij mee!