25 November 2011

Songs I'll Always Listen To

Deze SkullcandyHeadphone heb ik; echt supergluid!

Dit zijn liedjes die ik altijd luister op mijn kleine ZEN-stone mp3-speler. Het zijn dus niet de nieuwste, maar gewoon mijn lievelingsnummers!


Pixie Lott- Gravity 
Echt een mooie nummer omdat er niet heel veel begeleiding is en ze gewoon super kan zingen. Ik vind het jammer datPpixie Lott de laatste tijd alleen paar echte up-tempo nummers maakt, waarbij je niet meer kan horen dat ze super kan zingen!

 
Pixie Lott - Turn it Up. Superschattig nummer <3




 
Lady Gaga - Paper Gangsta
Ik ben helemaal geen van van Gaga, maar dit is een van haar eerste nummers en het is echt een goed nummer. De beat voel je echt heel erg, en de tekst is ok geniaal. Alles klopt voor mij aan deze song! jammer genoeg bestaat er gene officiĆ«le video van :(




 
Miley Cyrus - Party in the USA
Ik ben echt GEEN fan van Miley Cyus, maar dit nummer is gewoon heerlijk. En ja, ik hoor ook wel dat er nogal van geauto-tuned is, maar wat dan nog? als het gewoon een lekker nummer is, maakt het mij niet uit ;)


 
Pink - Sober
Een heel zielig maar supermooi nummer. Ik ben echt fan van Pink! Ze kan supergoed zingen en maakt hele mooie nummers die meer zijn dan alleen geschreeuw zoals veel mensen denken. Er zit altijd een verhaal achter!




 
Shakira - Waka Waka (this time for Africa)
Weer eentje: Ik ben normaal niet zo'n van van Shakira. Maar dit nummer vind ik helemaal geweldig fantastisch enz! hahaah, ik word gewoon altijd helemaal vrolijk als ik dit hoor! Ik weet dat het een hit was en dat veel mensen het een vet nummer vinden, maar ik draaide het echt iedere dag minstens 2x! ;)




 
Yes-R Uit Elkaar
Dit is niet het allerleukste nummer ofzo, maar dit kan ik gewoon helemaal meezingen/rappen dus dat vind ik gewoon heerlijk om te doen XD




Ik hoop dat jullie het een leuke post vonden! Kennen jullie alle songs? Wat zijn jullie lievelingsnummers van een paar jaar geleden? Of ben jij zo'n type dat alleen de 'nieuwste' songs luisterd?


Liefs,

Charlotte


Quote: ze zeggen, dit liedje is oud.
je oma is ook oud en daar houd je toch ook van?

4 comments:

  1. Bedankt voor je lieve reactie!

    Ik heb zelf een totaal andere muzieksmaak. Maar ik heb inderdaad ook zo mijn oude goude nummers. Die draai ik al denk ik 4 jaar! Heeerlijk.

    ReplyDelete
  2. Leuk, ik heb dat koptelefoon in het roze :P

    ReplyDelete
  3. ik ben ook gek op 'oude' nummers. Komt vooral omdat het veel herinneringen naar boven haalt denk ik.
    X

    ReplyDelete

Bedankt voor je reactie, ik ben er superblij mee!