26 November 2011

The Hunger Games


Ik ben echt een mega-fan van de Hongerspelen. Ik had allerdrie de boeken al meerdere keren gelezen en toen ik hoorde dat ze het gingen verfilmen werd ik helemaal gek! En nu is EINDELIJK de trailer er! Ik wilde al een tijdje over de Hongerspelen posten, maar ik wilde ook wachten tot de trailer er was; en die is er nu!

 

Ik vind dat de rollen super gecast zijn! Het klopt gewoon helemaal! En natuurlijk zal er weer een EdwardVSJacob gevecht ontstaan tussen Peeta en Gale. Ik ben zeker voor Gale ;)

<>
<>
Acteur
Personage
Peeta Mellark
Gale Hawthorne
Cinna
Effie Trinket
Willow Shields
Primrose Everdeen
Haymitch Abernathy
Ceasar Flickerman
Wes Bentley
Seneca Crane
Leven Rambin
Glimmer
Jacqueline Emerson
Foxface
Mrs. Everdeen
Clove
Cato
Dayo Okeniyi
Thresh
Amandla Stenberg
Rue



De hongerspelen gaat over Katniss Everdeen die mee moet doen aan de Hongerspelen. Dat is een wedstrijd die verplicht wordt door het Capitool. Ieder jaar moeten één jongen en één meisje uit elk district naar een arena waar ze moeten vechten tot en nog maar één overleeft. De winnaar.

De Hongerspelen is een supermooi, zielig en spannend boek. Je kan gewoon niet stoppen met lezen!






Dit was de Teaser Trailer; Love it!


Hebben jullie ook al de boeken gelezen? Hadden jullie de trailer al gezien? Ik ben benieuwd!

Liefs,

A Tribute (Zo worden Fans van de Hongerspelen genoemd) ;)


Quote: May the odds by ever in you favor
Effie Trinket - The Hungergames

2 comments:

  1. ik kende het nog niet, bedankt voor het delen! ziet er leuk uit!

    ReplyDelete
  2. ik heb ook alle boeken gelezen, ben ook voor Gale en vind de trailer echt super cool!♥
    zullen we samen naar de film gaan? :P

    kussjes,
    Sharon (www.lovestuff-sharon.blogspot.com)

    ReplyDelete

Bedankt voor je reactie, ik ben er superblij mee!