18 November 2011

I'm searching for this Dress!


Ik zoek dit jurkje! Het staat deze maand in de CosmoGirl (blz. 84). Er staat dat het een jurkje van Vila is, en ik vind het echt een supermooi jurkje. Ik ben bijna jarig en we vieren ook nog Sinterklaas, dus wilde heb ik dit prachtige jurkje op mijn verlanglijstje gezet. Maar het is nergens te vinden! Ik zoek dus ergens (liefst online) een winkel waar ik dit jurkje kan kopen.

En toen dacht ik ineens: Misschien dat jullie het weten? Ik plaats het maar gewoon.

Als jullie weten waar ik dit jurkje kan krijgen hoor ik het echt graag!

Alvast heel erg bedankt!

Liefs,

Charlotte

8 comments:

  1. Hier een link : http://nl.bestseller.com/vila/dresses/MULTITUBEDRESS/14007113,nl_NL,pd.html?dwvar_14007113_colorPattern=14007113_BLACK_316403

    ReplyDelete
  2. leuk! Ik heb alleen geen flauw idee waar je hem kan kopen, misschien ergens op asos?

    ReplyDelete
  3. Wow prachtige jurk <3! Ik hoop dat je deze jurk snel vind <3! Ik ben zelf ook opzoek naar een jurk. Namelijk voor het kerstgala =P!

    Ik ga je volgen ^^! Volg je terug <3??

    xx Katy ^^!

    ReplyDelete
  4. Schaat, echt een super leuke blog! Houvanjemop x emma

    ReplyDelete
  5. Heeft Vila geen online webshop haha? Ik weet het niet.. wel een leuk jurkje!

    Je hebt echt een leuke blog en blog-layout/naam! :D

    Enjoy my give-away! http://veer-blog.blogspot.com/2011/11/first-anniversary-of-my-blog-one.html

    ReplyDelete

Bedankt voor je reactie, ik ben er superblij mee!