20 November 2011

This is my Sunday

Lekker niks doen op zondag lukt mij vandaag even niet. Ik heb stapels huiswerk, en ik ben gewoon drukdrukdruk.

Ik kan gewoon niet niks doen! Vandaag bijvoorbeeld: Tussen mijn huiswerk door even bloggen, pianospelen, iets naaien, lezen, thee drinken en zometeen ook nog pepernoten bakken met mijn broertjes! Hebben jullie het ook zo 'druk' op zondag?

Ook een paar kleine en onduidelijke foto's van mijn outfit: maillot Hema- rokje en vestje Zara- top H&M- ketting Vintage.

7 comments:

  1. Klinkt erg druk inderdaad! Ik doe op zondag meestal ook huiswerk, zaterdag heb ik dan echt geen zin, maar zondag moet ik wel, haha! Leuke blog heb je! :)

    ReplyDelete
  2. Ziet er leuk uit!

    http://lifeofroshelle.blogspot.com/

    ReplyDelete
  3. Hello! I just found your blog and I think it's AMAZING! The pics are great and I can see that You really like what you do here! I love people with great ideas, like you!
    Your blog is inspiring! I will follow you!
    xoxo

    http://nikandpic.blogspot.com/

    ReplyDelete
  4. Ziet er leuk uit! Zondag is meestal voor iedereen een lekker rustdagje!

    ReplyDelete
  5. Hey dear amazing blog!
    Check out mine and maybe we can follow each other if you like :)

    MaryFashionLove

    ReplyDelete
  6. I am a huge Glee fan ! Lovely blog, You're invited to enter my Chanel & Too Faced Giveaway !

    Follow Fashion and Cookies

    ReplyDelete
  7. I also run a site and if you want to ever serious in a little bit of guest writing for me if feasible really feel free to let me know, i’m always look for people to examine out my site. new bridal dress

    ReplyDelete

Bedankt voor je reactie, ik ben er superblij mee!