22 November 2011

Making a Dress!

Ik ben weer een jurkje aan het maken! Dit keer is het van groene tricot stof. De jurk heeft een hoge hals aan de voorkant en een open rug aan de achterkant. Er komen nog mauwen aan en dat lelijke gat dat je ziet op de eerste foto , daar komen zakken. Ik moet dus de mauwen en zakken er in zetten en dan afwerken. Het leuke aan deze jurk is dat de naad aan de achterkant midden over de rug loopt, de meeste jurken hebben twee naden aan de zijkant.


De voor- onderkant

De boven- achterkant.


Sorry voor de slechte foto's! Natuurlijk zet ik ook foto's op mijn blog als het jurkje helemaal af is!

Liefs,


Charlotte

7 comments:

  1. Following your blog too dear :D
    Thank you very much!!
    MaryFashionLove

    ReplyDelete
  2. oee wat leuk en creatief!
    ik ben erg benieuwd
    xx

    ReplyDelete
  3. Echt super leuk schat! Je moet gewoon die jurk voor tlk zelf maken! ;) haha loveyouuu

    ReplyDelete
  4. Ben benieuwd hoe het er op het einde uitziet.

    En super lief van je dat ik in je lijstje sta met blog die je leuk vind:D Rechts

    ReplyDelete
  5. Ik ben benieuwd! Ziet er nu al superleuk uit! Ik houd wel van groen haha.

    X

    ReplyDelete
  6. Ik ben erg benieuwd naar het resultaat!

    ReplyDelete

Bedankt voor je reactie, ik ben er superblij mee!