12 November 2011

My Drawings #5


Hier nog een nieuwe tekening, gemaakt met paint. Het was meer een 'idee'dan dat i het echt foed en mooi heb uitgewerkt, maar ik wilde het toch even met jullie delen. Je moet het niet te persoonlijk opvatten, maar ik vind LBD altijd een beetje saai voor een feestje, voor een feestje doe ik juist altijd een opvallende outfit aan. Ik kan er niet zo ged gen als ik op een feestje ben en r zijn iets van 10 meiden met een LBD! Tenzij je het netuurlijk combineerd met leuke vrolijk assesoires, dan ben ik er zeker vóór! ;)

Je moet de tekeningen eigenlijk naast elkaar zien, maak heb ze ook nog even vergroot voor jullie.




Ik ben heel benieuwd wat jullie ervan vinden!


Liefs,

Charlotte



No comments:

Post a Comment

Bedankt voor je reactie, ik ben er superblij mee!