12 November 2011

New Must-Hear Songs!

Dit zijn de songs die ik nu het vaakst draai, en dat wilde ik natuurlijk even met jullie delen! Het nummer van Birdy is gewoon heel mooi. Ze heeft haar nieuwe album op 7 november uitgebracht, met dit nummer erop. Het nummer is dus echt nieuw! Ik vind het echt een mooi nummer en ook een beetje 'kerstig', dus om alvast in de stemming te komen!
Ook super: Omdat dit haar eerste album is dat ze uitbrengt kan je dit nummer nu gratis downloaden in ITunes!

En dan het nummer van Beyoncé; dat is zo vrolijk, dat draai ik echt minstens 3x per dag!









3 comments:

  1. i am a new fashion blogger from indonesia living in singapore :) i really like your blog. i will really appreciate & it will be an honor to have u as my blog member.

    and of course i will folback!:D also, u can mention me anytime on twitter @tiodang if you want me to check out your latest post & leave a comment ^^ ,please list me on twitter, so i will know u're my follower!! ;)

    i've just recommend your post to google!u can check it! that's what u got if you keep in touch with my blog too!! hope u will do the same ^^
    (u can add me on facebook and contact me at : cheeringwinda@yahoo.com)

    ReplyDelete

Bedankt voor je reactie, ik ben er superblij mee!