30 November 2011

Outfit: It's so cold Outside



Ja, het word steeds kouder. Gelukkig bestaan er warme truien! deze grote trui met col is van de H&M, and i love it! Ik heb voor morgen bijna geen huiswerk, dus ik kan lekker warm binnen thee zitten te drinken terwijl ik blog, twitter en muziek luister. Zoals je ziet vind mijn lieve kat Flipje de kou buiten ook niet zo fijn. Daarom ligt hij lekker de hele dag binnen te slapen bij de verwarming. Zonder verplichtingen als huiswerk, school, fietsen naar school en sporten op vaste tijden. *Zucht... soms wil ik dat ik een kat ben....




Ik hou van mijn lieve, half blinde, kat Flipje! Sommige mensen vinden hem eng door zijn oog, maar ik zeker niet. I Love Him!

- Trui H&M - Tregging H&M - Haarband foto 1 Vintage -



Little Song: Birdy - White Winter Hymnal


Je moet de tekst echt even goed luisteren/lezen; het is best moeilijk te begrijpen , maar wanneer je het begrijpt is het echt een grappig/raar/eng liedje...

I was following the pack all swallowed in their coats
With scarves of red tied 'round their throats
To keep their little heads
From falling in the snow
And I turned 'round and there you go
And Michael, you would fall
And turn the white snow red as strawberries in the summertime

9 comments:

  1. altijd fijn een warme trui! :) Leuk!
    xx

    ReplyDelete
  2. Wat een leuke outfit zeg! Die trui lijkt me heerlijk, zo lekker warm! & leuke blog heb je, zullen we elkaar volgen? Ik volg je al! :)

    ReplyDelete
  3. Super leuke outfit :)
    en Birdy is geweldig ♥

    ReplyDelete
  4. Leuk trui heb je aan & lieve kat. Vinden sommige mensen dat echt eng? :O Het lijkt mij wel een lieve kat, maar ik vind katten ook echt leuke beesten. Tenminste als ze niet vals zijn haha. :P

    ReplyDelete
  5. you look gr8 and nice song follow my blog i do the same..:)

    ReplyDelete
  6. echt een leuke comfy outfit. (:

    ReplyDelete
  7. leuke outfit! ik vind je kat juist super lief. :)
    wat lief trouwens dat je mijn blog bij 'blogs i love' hebt staan! i feel honored. :$$

    ReplyDelete

Bedankt voor je reactie, ik ben er superblij mee!