19 November 2011

The Yellow Pants

 Outfit of the Day; The Yellow pants! sorry voor de blote voeten, maar ik nam binnen foto's in de kamer van mijn broertje omdat het licht daar heel mooi was. Dus had ik geen zin om schoenen aan te doen...

Vandaag heb ik lekker rustig aan gedaan. 'S ochtends moest ik mijn kamer opruimen, daarover later meer. Het was echt een puinzooi en ik kon niks meer terugvinden...shame on me :$

Daarna heb ik even lekker niks gedaan en 's middags kwam een vriendin van de basisschool langs, dus dat was supergezellig. We zijn begonnen aan een Zwartepiet maken op de naaimachine, maar die is nog niet af. Zodra hij af is, komen de foto's op mijn blog!

Nu even bloggen en bedenken wat ik voor een surprise ga maken voor.... ( Ja, dat zet ik niet op mijn blog, iedereen kan het lezen XD). Maar ik weet echt nog niks! En ik heb nog maar 3 weken... iemand idee├źn?






- Broek Fishbone - Hemdje Hema - Shirt H&M - ketting New Yorker -


Liefs,


Charlotte

4 comments:

  1. Wat een leuke ketting!
    &bedankt voor je lieve reactie x

    ReplyDelete
  2. Wauw ik vind het geweldig staan!
    superleuk. en die ketting♥

    x

    ReplyDelete
  3. Wauw super mooie kleding heb je aan! I like it!

    Ik ga je volgen, volg je back?
    http://thewholeworldoffashion.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. Ik vind het tof! Je ziet er mooi uit :)

    En jammer ja, dat er zoveel foto's van mij mislukt waren :(
    Ik ben nu bezig met een nieuw rolletje, ik moet nog ongeveer 10 foto's maken en dan is mijn derde rolletje weer vol :D

    ReplyDelete

Bedankt voor je reactie, ik ben er superblij mee!