26 December 2011

Kerst, Kerst en Kerst!


De supermooie kerstboom van mn opa en opa <3


Even een lekker lange post van mijn kerst dit jaar.

De eerste kerstdag gingen we 's ochtends naar de familie van mijn vaders kant. Het was supergezellig. Toen zijn we 's middags rond een uur of 4 naar Rotterdam gegaan voor de familie van mijn moeders kant. Ook dat was heel leuk. Vandaag zijn we lekker thuis en doen we niks, heerlijk!



Her kerstontbijt

Pianospelen



Wat had ik aan?

Top- Vintage
Vestje- Hema
Rokje- Vero Moda
Legging- H&M
Oncharmante sokken die je niet hoort te zien- Primark
laarsjes- H&M



Hebben jullie jullie een leuke kerst?
Ik ga de rest van de 2e kerstdag doorbrengen met de stapel boeken die ik van de bibliotheek heb geleend lezen.
En dan nog één foto; Henkie ligt al bijna de hele dag te slapen in het deken van nepsneeuw op onze vensterbank ;)

Nog een fijne 2e kerstdag!

Liefs,

Charlotte



2 comments:

Bedankt voor je reactie, ik ben er superblij mee!