19 December 2011

Merry X-Mas

Een paar foto's van de kerstversiering bij mij thuis.



Onze kerstboom is rood met roze, wit en oranje. hahaah, klinkt heel verschrikkelijk, ik weet het.
Maar het is best wel mooi, eigenlijk ;)
Welke kleuren hebben jullie in je kerstboom hangen?


Lichtgevende ''Merry Christmas'' letters <3


Het is Henkie's eerste kerst. hartstikke leuk voor hem , maar niet zo voor de kerstboom. Hij springt er constant in en vist alles eruit. Gek beest.
Maar hij is wel lief ..:)


Deze schattige sneeuwpoppetjes kunnen lichtgeven! Ze zijn zo lief!

Versieren jullie ook de rest van je huis, of alleen een boom?
Ben benieuwd!

Liefs,

Charlotte 

3 comments:

  1. Haha gekke kat:P
    Mijn kat zit elke keer onder de boom en bijt dan op de takjes haha.
    Colourful-Frutsel

    ReplyDelete
  2. Katten blijven geniale beesten :)

    xxx

    ReplyDelete
  3. wat een leuke blog heb je!!
    kom je ook een keer op mijn blog kijken??
    ik ben benieuwd wat je ervan vind:)
    liefsXX
    www.littlewriterwrote.blogspot.com

    ReplyDelete

Bedankt voor je reactie, ik ben er superblij mee!