10 December 2011

My presents

De Sint is het land weer uit, helaas! Ik vind het altijd zo gezellig! Gelukkig komt kerst er weer aan ;) Maar eerst wil ik jullie graag laten zien wat ik voor Sinterklaas heb gekregen.

Groen tasje - Primark
Zilveren glitter portemonnee - ?


Stabilo fine-liners
Cd van Birdy <3

Zacht, pluizig, wit kussentje


Deze geweldige sloffen - H&M


En nog twee foto's van de glitter portemonnee

Vandaag komen er twee vriendinnen bij mij logeren, dus dat is super gezelig!

Wat gaan jullie dit weekend doen?

Liefs,

Charlotte




8 comments:

  1. wauw, mooie spulletjes!
    veel plezier :)
    ik heb net geshopt, en ben nu huiswerk aan 't maken ;)
    liefs,

    ReplyDelete
  2. Leuke spulletjes! Die sloffen zijn echt schattig. ;D
    Ik ga morgen met mijn beste vriendin een heel gek filmpje maken haha.
    xliefs

    ReplyDelete
  3. Ah wat een superleuke spulletjes,
    de CD van Birdy wil ik ook nog supergraag!
    &Die Stabilo's schrijven fijn he!
    Dat zilveren portemoneetje is geloof ik van de H&M, althans daar hebben ze een die er heel erg op lijkt ^^ Die wilde ik eerst ook halen haha (:

    ReplyDelete
  4. Leuke cadeautjes:)
    Aaahw die slofjes. lieef♥
    x

    ReplyDelete
  5. Wat een leuke dingen heb je gekregen zeg :D.
    Die sloffen; love it ♥

    ReplyDelete
  6. wauw, superleuke cadeautjes heb je gekregen. die glitterportemonnee is cool. ;D

    ReplyDelete
  7. Wat een leuke cadeautjes heb je gehad! Zier er goed uit.

    Liefs

    ReplyDelete

Bedankt voor je reactie, ik ben er superblij mee!