29 December 2011

Reading is dreamig with open eyes

Zoals je ziet, zijn mijn foto's sinds kort meer bewerkt. En dan bedoel ik dat ik collages maak. Ik heb Picasa op mijn computer geïnstalleerd, waardoor ik nu heel makkelijk en snel collages kan maken! Als je je afvraagt wat de eerste foto nou precies is; twee foto's van mijn tijdschriften over elkaar heen! Ik begin steeds meer te ontdekken, dat zal je denk ik wel terug zien in foto's die ik post.als


mijn tijdschriftenla

Maar dat is niet waar ik over wilde posten ;)
Ik wilde even één van mijn hobby's met jullie delen; lezen!
Ik heb al de halve bibliotheek uitgelezen, en heb thuis ook nog heel veel boeken. Mijn favorietenlijstje:

1. De Hongerspelen
2. Twilight
3. Deadline
4. De boeken van Eileen Lockhart (Super grappig)5. Harry Potter

En mijn tijdschriftenlijstje:

1. CosmoGirl
2. Stars
3. ELLE




Dan nog iets wat niets met de rest van deze post te maken heeft: Ik kreeg een tijdje geleden een cadeautje van iemand met dit inpakpapier. Ik vind het echt heel leuk, en ben benieuwd of het echt iets bekends is, volgens mij wel. Maar ik heb geen idee waarvan. Dus even jullie hulp; Kennen jullie dit, van een merk of heb je het weleens gezien?




Ben benieuwd!
Liefs,
Charlotte

5 comments:

  1. Hahaha, de hongerspelen heb ik al gelezen en twilight en deadline moet ik nog lezen maar heb ik thuis al :P haha, maar leuke post! Ik heb geen idee waar het papiertje van is...

    Loveyouu

    en alvast een happy 2012!
    x

    ReplyDelete
  2. Hmm, lezen doe ik niet zo vaak. Wel ben ik van plan een pasje voor de bieb te gaan halen. Cosmogirl is inderdaad een leuk tijdschrift!

    &Leuke blog heb je! Hierbij meld ik even dat je een nieuwe volger hebt :P

    ReplyDelete
  3. Alvast een heel gezond , gelukkig en mooi 2012 gewenst:)
    Colourful-Frutsel

    ReplyDelete
  4. Ik hou ook van twilight en elle !GELUKKIG NIEUWJAAR ! XXX

    ps ik heb een nieuwjaarsgiveaway op mn blog!

    ReplyDelete

Bedankt voor je reactie, ik ben er superblij mee!