28 December 2011

Shoplog December




Mijn eerste "officiele''  Shoplog :)

Laatst ben ik weer eens gaan shoppen. Mijn doel was; minstens 1 echt warme trui. Want ik heb wel veel truien, maar dat zijn dan van die dunne dingetjes die niet echt warm zijn.

  Eerst ging ik naar de H&M waar ik een witte,warme trui kocht en twee leuke basic shirtjes. Daarna ging ik naar de Zara, waar ik niets kocht, maar toen ik daaruit kwam ging ik nog even naar de Okaidi, een kinderkledingwinkel, waar ze tot maat 170 gaan. Daar pas ik nog in, dus nam ik een kijkje. En ik vond echt een heerlijk warme bruine trui! Ik was al geslaagd.





 Maar toen ik al weer terug wilde gaan, kwam ik een outlet van 'Stepping Out' tegen. Daar moest ik natuurlijk even kijken! Wat bleek; ze zaten daar voor een paar maanden met wat outlet spullen en vertrokken dan weer. Normaal koop ik er bijna nooit wat, want het is best wel 'kak en netjes', en vooral duur. Maar dit keer was alles erg afgeprijsd en ze hadden heel veel leuke spullen! Uiteindelijk heb ik daar een bloemetjesblouse gekocht.



Hebben jullie al genoeg warme truien?

Liefs,

Charlotte


2 comments:

  1. Die witte trui, onder die 2 shirtjes, vind ik echt wat hebben :) Alleen omg! Neeee, die met die stippeltjes en met bloemetjes zijn niks voor mij, haha! :P

    ReplyDelete
  2. super leuke aankopen! Eigenlijk heb ik maar 2 warme truien die echt voor de winter zijn maarik heb het nooit zo heel koud.
    <3

    ReplyDelete

Bedankt voor je reactie, ik ben er superblij mee!