14 January 2012

Bad Blogger

Ik ben een beetje een slechte blogger nu. De hele week niets gepost! Maar bij ons begint school echt gelijk weer met heel veel huiswerk, toetsen, en ik heb de 30e ook nog een toesweek, waarvoro ik nog een heele planning moet maken. Maar no excuses: Ik was ook gewoon moe en had eventjes geen zin.



Daarom post ik de komende week iedere dag wat, als goedmakertje. wat ik deze week zal gaan posten:

Zaterdag 14 Januari: Little, cute stuff
Zondag 15 Janauri: Outfitpost
Maandag 16 Januari: Trend; Pastel
Dinsdag 17 Januari: Nails
Woensdag 18 Januari: Outfitpost
Donderdag 19 Januari: A Story i wrote
Vrijdag 20 Janauri: Apps i Adore
Zaterdag 21 Januari: My room



Nu moet ik me er wel aan houden ;)
Nee hoor, ik vind bloggen hardstikke leuk om te doen. Maar het kost gewoon veel tijd, vooral als je zelf foto's maakt.
Dus bereid je maar vast voor op een week vol posts.

Liefs,

Charlotte



ps; sorry voor de 2 Gifs, maar ik vond ze allebei gewoon te leuk om niet te gebruiken :D



No comments:

Post a Comment

Bedankt voor je reactie, ik ben er superblij mee!