14 January 2012

Cute, little stuff

Een paar spulletjes die ik nog niet heb laten zien, maar die ik echt superschattig, of lief vind.

Dit lichtroze lintje, ik wil het door mijn AllStars doen als veters.


De kaarten die ik van mijn vriendinnen voor mijn verjaardag heb gekregen.


Dit kookboekje, gekregen van een vriendin (dankjewel Emma), er staan echt allemaal superleuke dingen in.

Dit roosje, met handcrème erin, echt schattig <3


Deze kraaltjes

En dit is niet schattig ofzo, maar gewoon de eerste tekening die ik heb gemaakt met mijn superdeluxe stiften.


Liefs,


Charlotte



3 comments:

  1. Dat roosje is schattig! mooie tekening heb je gemaakt :D
    xxx

    ReplyDelete
  2. ik heb zo'n roze lintje en wist er nooit wat mee te doen, je hebt me heel erg geïnspireerd =)

    ReplyDelete

Bedankt voor je reactie, ik ben er superblij mee!