28 January 2012

GFC, Background, toetsweek en volgers

Follow my blog with Bloglovin

Even een paar dingen in één post.

Ten 1e: GFC stopt niet!! Lees hier, hier en hier het artikel op de blog van Sharina en Inge  Ik ben zo blij! Ik was al bezig met al jullie blogs volgen via Bloglovin' en heb het ook op mijn blog gezet.
Toch vraag ik jullie, voor het geval dat het toch wel klopt, mij ook te volgen via Bloglovin'. Ben benieuwd wat jullie denken, stop het of niet?


Dan wil ik al best lang een nieuwe achtergrond op mijn blog, maar hij upload hem niet; zegt interne fout'. Weet iemand waar dit door komt?

Verder begint maandag mijn toetsweek. Ik heb echt heel veel toetsen, dus zal niet zo heel veel posten vanaf maandag tot vrijdag. Maar ik doe mijn best! hebben jullie ook toetsweek?



En dan last but not least: Ik heb 50 volgers! Yeeeh! Ik ben er zo blij mee! Superbedankt dat de meeste van) jullie mijn blog allemaal zo trouw lezen! Ik hou ervan om jullie reactie's te lezen, en op jullie blogs te kijken! Dankjewel!


Liefs,


Charlotte

No comments:

Post a Comment

Bedankt voor je reactie, ik ben er superblij mee!