5 January 2012

I made myself a Bag



Ik ben deze vakantie weer eens achter de naaiachine gekropen en heb zelf een tas gemaakt! Je kan er geen hele zware dingen indoen, want hij is niet heel stevig. Maar gewoon voor in de zomer, naar het strand of om te gaan shoppen.





Ik heb het zonder patroon gedaan en zelf alle losse vlakken gemeten en op de goede manier aan elkaar gemaakt. De handvaten heb ik met roze lint gemaakt, die ik dan door een knoopsgat in de tas deed en aan de binnenkant knoopte.




Ben benieuwd wat jullie ervan vinden!

Liefs,

Charlotte




6 comments:

  1. Je tas ziet er heel leuk en vrolijk uit:)

    Colourful-Frutsel

    ReplyDelete
  2. LOVE IT!!


    www.aroundlucia.com
    www.aroundlucia.com

    ReplyDelete
  3. Zooo leuk! Ik maak ook dingen zelf, het is echt leuk om te doen.

    ReplyDelete
  4. Wauw, dat je dat kan maken! Ik ben dus écht niet zo handig daarmee :P Echt superleuk gedaan!

    ReplyDelete
  5. Suuuperleuk! loveit :)
    Leuke blog, ik volg je!
    xx

    ReplyDelete

Bedankt voor je reactie, ik ben er superblij mee!