8 January 2012

My BirthdayParty

Cupcakes

Vandaag was mijn feestje voor mijn vriendinnen. Ik doe ieder jaar iets geks, zoals vorig jaar een videoclip en ook een keertje zelf reclames maken enz. Dit jaar gingen we een tijdschrift maken. Het was echt supergezellig.

Idiote make-up voor onze zogenaamde 'fotoshoot' :D


Eerst deden we de cadeautjes en toen gingen we een tijdschrift maken. Ze zijn niet heel dik geworden, omdat we vooral heel veel foto's maakten en kletsen, maar uiteindelijk is het toch nog wel wat geworden ;)

Ik met een paar vriendinnen

Er waren in totaal 13 meiden, dus het was heel gezellig. Halverwege hebben we ook nog thee gedronken met zelfgemaakte cupcakes, die ik gister met een vriendin al had gemaakt. (1e foto)


What Did I Wear?


Top H&M
Blouse Zara
Altered short H&M
Maillot Hema
Sokken Primark (lelijk :$)
Laarsjes - ?

Wat doen jullie altijd met je verjaardag?


Liefs,

Charlotte

3 comments:

  1. nog gefeliciteerd!
    wat een leuke foto's :) en gave outfit!
    liefs,

    ReplyDelete
  2. OMG echt super foto's!! En die cake's (Love them!!) ziet er heerlijk uit. Met mijn verjaardag hou ik wel eens zoiets als jij hebt gedaan met eten en thee. Maar dit jaar ben ik met ze naar Center Parcks gegaan =) (Follow heen follow back?)

    ReplyDelete

Bedankt voor je reactie, ik ben er superblij mee!